Side 17
WillisDækningskort
Efter det personlige rådgivningsmødemed pensionsmægleren får
medarbejderen automatisk tilsendt et plastikkort, der indeholder en
kort beskrivelse af de valgte forsikringsdækninger.
Løbendepensionsrådgivning
I tilfælde af at enmedarbejder har behov forændring af forsikrings-
dækninger eller investeringsprofil, tilbyderWillis udarbejdelse af en
ny behovsanalyse.
Faste servicedage
TILVALG
Virksomhedenmeddeler nyansattemedarbejdere, hvilke faste dage
pensionsmægleren fraWillis er på virksomheden for at afholde
individuelle rådgivningssamtaler.
Eksisterendemedarbejderebliver ogsåorienteret omde faste service
dage, såallemedarbejdereharmulighed for at bestille tid til rådgiv-
ning, hvis der er sketændringer i den enkeltes forsikringsbehov.
Antal servicedage afhænger af virksomhedens antal medarbejdere.
Assistance i personligeerstatningsspørgsmål
Oplever enmedarbejder uenighed i et erstatningsspørgsmål med
forsikringsselskabet, stillerWillis op til 5 timers juridisk assistance til
rådighed for at sikre et korrekt sagsforløb.
Ægtepagt/testamente
TILVALG
Willis Forsikringsservice foretager og udarbejder efter konsultation
ægtepagter og testamenter.Ydelsen indeholder rådgivning af
medarbejderen, udfærdigelse af dokumenter, samt ekspedition og
tinglysning. Herfor betalermedarbejderen et fast honorar tilWillis.
Særlig rådgivning for ledelsen
Willis stiller en række pensionsmæglere til rådighed, som har særlig
indsigt i rådgivning i forhold til virksomhedens ledelse. Rådgivnin-
gen kan eventuelt foretages i samarbejdemed eksterne aktøre
r.