Side 3
Tilsvarende er der synergi og optimeringsmuligheder inden for Risk
Management og skadeforsikring, nu samlet under Operational Risk.
Med enRiskAudit synliggøres alle operationelle risici, og virksom-
heden kan herefter prioritere indsats, forebyggelse, skadesbegræns-
ning og forsikringsdækning.Ved at analysere skaderne og lære
af dem, er der godmulighed for at forebygge disse fremover, og
samtidigminimere eller eliminere eventuelle præmiestigninger.
Med et øget fokus på BoardroomRisk ønsker vi at involvere kun-
dens øverste ledelse i langt højere grad end tidligere set. De seneste
kriser viser, at der er behov for at styrke dette område, og en verden
i forandring skaber hændelser og situationer, som vi tidligere ikke
har kunnet forudse. Risikoledelse starter hos bestyrelse og direktion
og kræver indsigt og stillingtagen.Vi har beskrevet en række råd-
givningsydelser, som gør det lettere at træffe de rigtige beslutninger.
Som kunde iWillis får du fuld gennemsigtighed. Dette sikres via
samarbejdsaftalen, som indeholder vederlagsaftale,mæglerfuld-
magt og dette katalog over rådgivningsydelser. I kataloget er alle
vores ydelser beskrevet – både basisydelser og tilvalgsydelser. Er en
ydelsemarkeretmed tilvalg, skal denne præciseres i vederlagsafta-
len. Derved betalerman kun for de ydelser,man ønsker leveret.
Vælgerman rådgivningsydelser inden for flere af forretningsområ-
derne, giver det også synergifordele iWillis, og det giver vi naturlig-
vis videre til kunderne i form af bedre priser.
En koordineret indsats stiller krav tilWillis – og til kunderne. Derfor
har vi yderligere styrket vores ClientAdvocate®-rolle, som betyder,
at der til hver kunde tilknyttes en ansvarligWillis-person.Vores
ClientAdvocate sørger for at inddrage alle de rigtige kompetencer i
Willis, så kunden altid får tilbudt de bedste løsninger påmarkedet.
Vi sætter fokus på et godt samarbejde.
Med venlig hilsen
Lars Gundorph
CEO